Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elib.institutemvd.by/handle/MVD_NAM/4694
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Muzyka, Ju. V. | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-20T06:33:01Z | - |
dc.date.available | 2020-08-20T06:33:01Z | - |
dc.date.issued | 2020-04-27 | - |
dc.identifier.uri | http://elib.institutemvd.by/handle/MVD_NAM/4694 | - |
dc.description | Muzyka, Ju. V. Pedagogical support for students in the process of application to a foreign language culture [Электронный ресурс] / Ju. V. Muzyka // Языковая компетентность: методические аспекты практико-ориентированного образования : сборник научных статей / Министерство внутренних дел Республики Беларусь, учреждение образования «Могилевский институт Министерства внутренних дел Республики Беларусь» ; редкол.: С. В. Венидиктов (отв. ред.) [и др.]. – Могилев : Могилев. институт МВД, 2020. – 1 электрон. опт. диск (СD-R). ‒ С. 168‒171. | ru_RU |
dc.description.abstract | The article historically examines the necessity of pedagogical support in the process of introducing of the students to foreign culture while learning foreign languages. Communion is examined as a process of full communication, ac-acceptance of the culture of the native speakers, understanding of the language as a part of culture, the development of one’s own culture: culture of behavior, communication, speech, intellectual labor. | ru_RU |
dc.language.iso | en | ru_RU |
dc.publisher | Могилевский институт МВД Республики Беларусь | ru_RU |
dc.title | Pedagogical support for students in the process of application to a foreign language culture | ru_RU |
dc.title.alternative | Педагогическое сопровождение учащихся в процессе приобщения к иноязычной культуре | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Языковая компетентность: методические аспекты практико-ориентированного образования (Могилев, 27–30 апреля 2020 г.) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Muzyka.pdf | 142.41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.