Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.institutemvd.by/handle/MVD_NAM/4696
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPavlova, G. B.-
dc.contributor.authorChesnokova, O. A.-
dc.date.accessioned2020-08-20T06:39:05Z-
dc.date.available2020-08-20T06:39:05Z-
dc.date.issued2020-04-27-
dc.identifier.urihttp://elib.institutemvd.by/handle/MVD_NAM/4696-
dc.descriptionPavlova, G. B. Use of the method of discussion in the process of foreign language teaching in a higher educational institution of the Ministry of internal affairs [Электронный ресурс] / G. B. Pavlova, O. A. Chesnokova // Языковая компетентность: методические аспекты практико-ориентированного образования : сборник научных статей / Министерство внутренних дел Республики Беларусь, учреждение образования «Могилевский институт Министерства внутренних дел Республики Беларусь» ; редкол.: С. В. Венидиктов (отв. ред.) [и др.]. – Могилев : Могилев. институт МВД, 2020. – 1 электрон. опт. диск (СD-R). ‒ С. 178‒183.ru_RU
dc.description.abstractThe article deals with the relevance of the use of innovative pedagogical technologies in order to improve the quality of training specialists in a higher educational institution. The method of discussion is defined as an effective means of expanding the information space of students and improving the pedagogical capabilities of foreign language teachers.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherМогилевский институт МВД Республики Беларусьru_RU
dc.titleUse of the method of discussion in the process of foreign language teaching in a higher educational institution of the Ministry of internal affairsru_RU
dc.title.alternativeИспользование метода дискуссии при обучении иностранному языку в вузе МВДru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Языковая компетентность: методические аспекты практико-ориентированного образования (Могилев, 27–30 апреля 2020 г.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
G. B. Pavlova 178.pdf152.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.