Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://elib.institutemvd.by/handle/MVD_NAM/6639| Title: | Патэнцыял развіцця візуальнай граматнасці ў навучальным працэсе ўстаноў вышэйшай адукацыі | 
| Other Titles: | The potential for the development of visual literacy in the educational process of institutions of higher education | 
| Authors: | Венідзіктаў, С. В. Ігнатовіч, А. Я.  | 
| Issue Date: | 23-May-2022 | 
| Publisher: | Могилевский институт МВД Республики Беларусь | 
| Abstract: | У артыкуле прааналізаваны метадычныя аспекты фарміравання візуальнай граматнасці, адлюстраваны базавыя метады і сродкі візуалізацыі. Прыведзены досвед укаранення сродкаў візуалізацыі ў працэс выкладання гуманітарных дысцыплін у Магілёўскім інстытуце МУС. Паказана, што зварот да тэхналогій візуалізацыі павінен прадугледжваць выразную пастаноўку мэты выкарыстання візуальных вобразаў, арыентацыю навучэнцаў на крытычнае асэнсаванне інфармацыі, развіццё іх здольнасці да структуравання інфармацыі. | 
| Description: | Венідзіктаў, С. В. Патэнцыял развіцця візуальнай граматнасці ў навучальным працэсе ўстаноў вышэйшай адукацыі [Электронный ресурс] / С. В. Венідзіктаў, А. Я. Ігнатовіч // Медиасфера и медиаобразование: специфика взаимодействия в современном социокультурном пространстве : сборник научных статей / Министерство внутренних дел Республики Беларусь, учреждение образования «Могилевский институт Министерства внутренних дел Республики Беларусь» ; редкол.: С. В. Венидиктов (отв. ред.) [и др.]. — Могилев : Могилев. институт МВД, 2022. — 1 электрон. опт. диск (СD-R). ‒ С. 22‒27. | 
| URI: | http://elib.institutemvd.by/handle/MVD_NAM/6639 | 
| Appears in Collections: | Медиасфера и медиаобразование: специфика взаимодействия в современном социокультурном пространстве (Могилев, 23–27 мая 2022 г.) | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Venidziktau, A. Y. Ihnatovich.pdf | 245.85 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.