Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elib.institutemvd.by/handle/MVD_NAM/7959
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Balabanov, V. B. | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-28T07:13:31Z | - |
dc.date.available | 2023-12-28T07:13:31Z | - |
dc.date.issued | 2023-04-24 | - |
dc.identifier.uri | http://elib.institutemvd.by/handle/MVD_NAM/7959 | - |
dc.description | Balabanov, V. B. On the experience of creating an e-learning tool for professionally-oriented english language teaching [Электронный ресурс] / V. B. Balabanov // Языковая компетентность: методические аспекты практико-ориентированного образования : сборник научных статей / Министерство внутренних дел Республики Беларусь, учреждение образования «Могилевский институт Министерства внутренних дел Республики Беларусь» ; редкол.: С. В. Венидиктов (отв. ред.) [и др.]. – Могилев : Могилев. институт МВД, 2023. – 1 электрон. опт. диск (СD-R). ‒ С. 7‒13. | ru_RU |
dc.description.abstract | The article presents the author’s views on the problem of developing e-learning tools for professionally-oriented teaching of English and the related difficulties of selecting theoretical and practical materials, texts, interactive tasks, as well as the choice of optimal software tools. | ru_RU |
dc.language.iso | en | ru_RU |
dc.publisher | Могилевский институт МВД Республики Беларусь | ru_RU |
dc.title | On the experience of creating an e-learning tool for professionally-oriented english language teaching | ru_RU |
dc.title.alternative | Об опыте создания электронного средства профессионально ориентированного обучения английскому языку | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Языковая компетентность: методические аспекты практико-ориентированного образования (Могилев, 24–28 апреля 2023 г.) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Balabanov.pdf | 171.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.