Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.institutemvd.by/handle/MVD_NAM/7985
Title: The effective role of blended learning method in the organization of the educational space of the law institute of the Ministry of Internal Affairs
Other Titles: Эффективная роль метода смешанного обучения в организации образовательного пространства юридического института МВД
Authors: Pavlova, G. B.
Chesnokova, O. A.
Issue Date: 24-Apr-2023
Publisher: Могилевский институт МВД Республики Беларусь
Abstract: The article considers blended learning technologies as one of the trends in organizing the teaching of foreign languages in educational institutions of the Ministry of Internal Affairs. The advantages of this method in comparison with the traditional Face-to-Face learning and its relevance in the formation of cognitive activities of students are analyzed. The conditions for the effectiveness of the integration of the blended learning in the educational space of a non-linguistic institute are noted.
Description: Pavlova, G. B. The effective role of blended learning method in the organization of the educational space of the law institute of the Ministry of Internal Affairs [Электронный ресурс] / G. B. Pavlova, O. A. Chesnokova // Языковая компетентность: методические аспекты практико-ориентированного образования : сборник научных статей / Министерство внутренних дел Республики Беларусь, учреждение образования «Могилевский институт Министерства внутренних дел Республики Беларусь» ; редкол.: С. В. Венидиктов (отв. ред.) [и др.]. – Могилев : Могилев. институт МВД, 2023. – 1 электрон. опт. диск (СD-R). ‒ С. 158‒163.
URI: http://elib.institutemvd.by/handle/MVD_NAM/7985
Appears in Collections:Языковая компетентность: методические аспекты практико-ориентированного образования (Могилев, 24–28 апреля 2023 г.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pavlova.pdf130.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.